Szukaj

Reklamacja

Reklamacja 

  • Maja Państwo, w przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, prawo do złożenia reklamacji.
  • W celu zgłoszenia reklamacji trzeba nas o tym poinformować i w tym celu:
    • mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza Druk reklamacji (załącznik do 2 do Regulaminu), lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad.
    • następnie proszę przesłać reklamacje, drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres:
      • kontakt@medycyna-mitochondrialna.pl
      • Regina Napierała Care Mito-Coll;83-050 Bielkówko;ul.Dworcowa 28
    •  Zgłoszenia można również dokonać telefonicznie lub ustnie pod numer 607 2226 506
  • Rozpatrzymy Państwa reklamacje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas, Państwa zgłoszenia reklamacyjnego i poinformujemy w tym czasie  o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji po tym czasie, bez odpowiedzi, jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
  • Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy.
  • Więcej informacji na temat postępowania reklamacyjnego znajdą Państwo w Regulaminie sklepu

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów